7. CONDIȚII DE LIVRARE
1. Modalități de livrare a produselor
Livrarea produselor este posibilă în următoarele moduri:
- Livrare prin curier,
- Livrare prin Poșta Slovacă.
2. Preț și plată
La comandarea unui produs și livrare, se aplică următoarele prețuri pentru poștă și ambalare:
Poșta Slovacă - greutatea pachetului până la 1 kg: 4,90 EUR
Poșta Slovacă - greutatea pachetului de la 1,01 kg: 7,00 EUR
Serviciul de curierat GLS: 6,90 EUR
Prețul pentru livrarea produselor este valabil pe teritoriul Republicii Slovace. În cazul livrării produselor în străinătate, costurile de transport se calculează individual, pe baza contractului privind prețul transportului în afara teritoriului Republicii Slovace.
Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului prețul de cumpărare al produsului convenit în contractul de vânzare la momentul încheierii contractului, inclusiv costurile de livrare (denumite în continuare "preț de cumpărare") conform Legii nr. 18/1996 Coll., în versiunea valabilă, în următoarele forme:
- în numerar direct la curier/livrare,
- prin transfer bancar în contul vânzătorului,
- prin sistemul PayPal,
- cu cardul de plată.
3. Dacă cumpărătorul plătește prețul de cumpărare fără numerar, data plății este considerată ziua în care suma totală a fost creditată în contul vânzătorului, IBAN: SK90 8330 0000 0026 0072 7165, VS: numărul comenzii.
4. Cumpărătorul este obligat să plătească prețul de cumpărare al produsului în termenul stabilit în contractul de vânzare, dar nu mai târziu de momentul primirii produsului.
Dacă cumpărătorul plătește în avans prețul de cumpărare, el poate anula contractul și solicita restituirea banilor doar în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Slovace.
Dacă cumpărătorul nu plătește suma totală la primirea produsului, vânzătorul are dreptul să anuleze contractul și să solicite compensarea costurilor suportate.
Prețurile produselor indicate pe site-urile vânzătorului sunt valabile la momentul comenzii.
8. Prețul de cumpărare este considerat plătit dacă, în cazul plății prin transfer, suma totală a fost creditată în contul vânzătorului sau dacă suma în numerar a fost plătită curierului.
9. Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate asupra produsului până la plata integrală a prețului de cumpărare.
Dovada de cumpărare este în același timp și document fiscal.
Primirea produsului de către cumpărător este posibilă doar după plata integrală, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel.
La prețul produsului se adaugă prețul transportului conform punctului 7.2.
13. Produsul este vândut conform cerințelor cumpărătorului și modelelor, cataloagelor, fișelor tehnice și cărților de mostre emise de vânzător pe site-ul său.
14. Dacă vânzătorul și consumatorul nu convin altfel, vânzătorul este obligat să îndeplinească comanda în termen de 30 de zile de la primirea acesteia.
Cumpărătorul va prelua produsul în modul indicat în confirmarea comenzii.
Datele privind caracteristicile produselor, cantitatea, dimensiunile și alte informații din cataloagele și documentele vânzătorului sunt obligatorii.
Locul de livrare este locul indicat în confirmarea comenzii, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.
18. Vânzătorul livrează produsul cumpărătorului la adresa specificată în contractul de vânzare. Produsul este considerat livrat odată cu livrarea la adresa specificată.
19. Dacă vânzătorul livrează marfa cumpărătorului la locul specificat, cumpărătorul o preia personal sau asigură preluarea de către o persoană împuternicită care semnează protocolul de livrare.
Persoana împuternicită trebuie să prezinte originalul/copia contractului de vânzare, dovada plății și o împuternicire scrisă.
Dacă livrarea trebuie repetată din cauza absenței cumpărătorului, cumpărătorul suportă toate costurile asociate.
Marfa este considerată livrată odată cu livrarea la adresa specificată și cu preluarea fizică de către cumpărător/persoana împuternicită sau cu refuzul de preluare menționat în protocolul transportatorului.
20. Costurile de introducere nu sunt incluse în preț, iar vânzătorul nu este obligat să furnizeze acest serviciu.
21. Dacă cumpărătorul constată defecte ale produsului după preluare, el informează vânzătorul și depune o reclamație sau anulează contractul.
22. Dacă vânzătorul nu poate îndeplini contractul din cauza indisponibilității produsului/serviciului, informează imediat consumatorul și îi restituie prețul plătit sau avansul în termen de 14 zile, cu excepția cazului în care se convine o prestație de înlocuire.
În cazul unei prestații de înlocuire, vânzătorul este obligat să furnizeze produsul/serviciul de aceeași calitate și la același preț. Dacă nu se înțeleg, vânzătorul va rambursa toate costurile dovedite suportate de consumator în urma comenzii.